رئیس مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی گلستان اهواز گفت: عملیات پیوند اعضای بدن پاسدار مدافع حرم و اهل شهرستان شوشتر به بیماران نیازمند خوزستانی انجام شد.

میثم معزی رئیس مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی گلستان اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: عملیات پیوند اعضای محمد علی طلازاده با ۲۴ سال سن و ساکن شهرستان شوشتر و یکی از پاسداران مدافع حرم به بیماران نیازمند خوزستانی انجام شد.

او با بیان اینکه ۲ کلیه، کبد و قلب این بیمار مرگ مغزی شده به بیماران نیازمند عضو اهدا شد، افزود: ناصر جلالی ۳۶ ساله و مجید صابری ۴۲ ساله دریافت کنندگان کلیه، علی سگوری ۳۲ ساله دریافت کننده کبد و جعفر حیادر ۳۶ ساله دریافت کننده قلب این مدافع حرم هستند.


بیشتر بخوانید


معزی با بیان اینکه طلا زاده در یک سانحه رانندگی دچار آسیب مغزی شد و دیروز پس از تایید مرگ مغزی و کسب رضایت از خانواده او، آزمایش‌های لازم انجام شد و صبح امروز عملیات پیوند اعضا صورت گرفت، اظهار داشت: ۱۱ دی ماه امسال نیز اعضای بدن دختر ۱۶ ساله باغملکی نیز به بیماران نیازمند اهدا شد، اما با توجه به تعداد بیماران مرگ مغزی، افرادی که به انجام این عمل خداپسندانه رضایت می‌دهند رضایت بخش نیست و نیاز به فرهنگسازی و ترغیب عامه مردم به این امر احساس می‌شود.

انتهای پیام/گ

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.