نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری گفت: مهم‌ترین و بارزترین ویژگی تمدن ساز حضرت زهرا(س) دفاع از ولایت است.

ولایتمداری مهم‌ترین ویژگی تمدن ساز حضرت فاطمه(س) استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، آیت الله موسوی اصفهانی، نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری با تسلیت فرا رسیدن ایام شهادت حضرت زهرا(س)، اظهار داشت: حضرت فاطمه(س) در طول هجده سال عمر بابرکت خود منشأ تحولات بسیاری در دنیای اسلام شد و توانست اینگونه در عمر بسیار کوتاه مهم‌ترین اثرات و منشأ برکات برای اسلام و جامعه اسلامی باشد.

موسوی اصفهانی با بیان اینکه زندگی فاطمه زهرا(س) را برای خود اسوه قرار دهیم، گفت: آن حضرت برای دفاع از حق و امام زمانش تا پای جان استقامت کرد.

او ادامه داد: با اینکه مدت حیات ظاهری این بانوی بزرگوار بسیار کوتاه بود، اما در منابع معتبر اسلامی مطالب بسیار ارزنده‌ای از زندگی ایشان آمده است.

موسوی اصفهانی با بیان اینکه مطالب بسیاری درخصوص احوالات شخصی، خانه‌داری و نقش سیاسی و اجتماعی آن بزرگوار موجود بوده، یادآور شد: مطالبی از شیعه و سنی در رابطه با این بانوی بزرگوار نقل شده است.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری یادآور شد: یکی از افتخارات ما مسلمین آن است که زندگی حضرت زهرا (س) را برای خود اسوه قرار دهیم.

انتهای پیام/د

برچسب ها: ایام فاطمیه ، شهادت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار