مدیرعامل مجمع خیران مدرسه ساز کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۳۹ باب مدرسه با هزینه ۹۰ میلیارد ریال از ابتدای امسال تاکنون از سوی خیران مدرسه‌ ساز در استان ساخته شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، سهراب بنام مدیرعامل مجمع خیران مدرسه ساز کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۸ باب مدرسه نیز از سوی خیران و با مشارکت دولت در آینده ای نزدیک در کهگیلویه و بویراحمد به بهره‌ برداری می ‌رسد. 

بنام افزود: پویش ملی «من مادرم و بچه‌ های ایران فرزندان من» با همکاری مجمع خیران مدرسه ساز کشور به زودی در کهگیلویه و بویراحمد و دیگر استان ها اجرا می شود. 

او بیان کرد: اجرای هر چه مطلوب تر این پویش ملی در کهگیلویه و بویراحمد نیازمند همکاری همه جانبه مردم و رسانه ‌های ارتباط جمعی استان است. 

بنام گفت: این همکاری مردم و رسانه های ارتباط جمعی کهگیلویه و بویراحمد برای کمک به توسعه نظام آموزشی و افزایش میزان مشارکت نیکوکاران خواهد بود.  

او افزود: مردم و نیکوکاران کهگیلویه و بویراحمد با مراجعه به پایگاه اینترنتی آجر به آجر یا شماره گیری کد دستوری #۶۶۹۹*۶۶۵۵* با گوشی تلفن همراه خود می ‌توانند در طرح ملی ساخت مدرسه و کمک به مجمع خیران مدرسه ساز کشور و استان مشارکت کنند. 

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.