سرپرست شبکه بهداشت و درمان اندیمشک گفت: تسریع در آماده‌سازی بیمارستان الوار گرمسیری و تکمیل و افتتاح این بیمارستان ضروری است.

یحیی میثم سرپرست شبکه بهداشت و درمان اندیمشک در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: با هدف ارتقای خدمات در حوزه بهداشت و درمان و نیز خدمت‌رسانی به مصدومان جاده‌ای در شهر بیدروبه، ضرورت دارد روند عمرانی بیمارستان الوار گرمسیری با سرعت بیشتری انجام و هرچه زودتر آماده و افتتاح شود.

او تسریع آماده‌سازی بیمارستان الوار گرمسیری را ضروری دانست و افزود: عملیات ساخت بیمارستان ۳۲ تخت خوابی شهر بیدرویه از سال ۹۱ در زمینی به مساحت سه هزار متر مربع و زیربنای یک هزار و ۶۰۰ متر مربع آغاز شده است.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان اندیمشک با بیان اینکه این شهرستان با بیش از ۱۷۲ هزار نفر جمعیت تنها یک بیمارستان دارد، تصریح کرد: با هدف ارتقای خدمات و پاسخگویی به نیاز‌های درمانی این شهر ابتدا بیمارستان الوار گرمسیری طراحی شد.

میثم ادامه داد: بیمارستان بیدرویه علاوه بر تأمین نیاز درمانی اهالی بخش الوار گرمسیری، نقش مهمی را در خدمات‌رسانی به مصدومان حوادث جاده‌ای محور اندیمشک– خرم آباد خواهد داشت.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.