مراسم گرامیداشت ایام فاطمیه در ناحیه یک اهواز برگزار شد

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز گفت: مراسم گرامیداشت ایام فاطمیه با همکاری بسیج فرهنگیان و کارشناسی قرآن عترت و نماز در این ناحیه با رعایت نکات بهداشتی برگزار شد.

مراسم گرامیداشت ایام فاطمیه در ناحیه یک اهواز برگزار شدصادق نیسی گمراوی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  با بیان اینکه به مناسبت شهادت حضرت فاطمه (س) مراسمی در محوطه این اداره با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار شد، گفت: در این مراسم  برنامه‌هایی مانند قرائت زیارت عاشورا، زیارت حضرت فاطمه الزهرا (س)، دل نوشته زهرایی، پذیرایی و پخش مرثیه سرایی انجام پذیرفت.

او افزود: این مراسم با همکاری بسیج فرهنگیان و کارشناسی قرآن عترت و نماز ناحیه برگزار شد و  همچنین اینگونه برنامه‌ها در مدارس ناحیه یک در بستر فضای مجازی و از طریق شبکه شاد برای دانش آموزان بارگزاری می‌شود.

نیسی گمراوی تصریح کرد: آموزش و پرورش و به خصوص مدیران و معلمان مدارس نقش مهمی در معرفی و شناساندن سیره  و شخصیت اهل بیت علیهم السلام و به ویژه حضرت فاطمه (س)  به دانش آموزان  دارند و باید تمام تلاش  و همت خود را به کار گیرند تا نسل آینده از معرفت مقام این بزرگواران بهره‌مند شوند و آنان را الگوی خود قرار دهند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.