جهانگیری اصلاح مصوبه حق عضویت ایران در مجامع بین‌المللی را ابلاغ کرد

معاون اول رئیس جمهور، اصلاح مصوبه مربوط به حق عضویت دولت جمهوری اسلامی ایران در سازمان‌ها و مجامع بین‌المللی را ابلاغ کرد.

به گزارش حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر هیات دولت، با امضای اسحاق جهانگیری اصلاح مصوبه مربوط به حق عضویت دولت جمهوری اسلامی ایران در سازمان و مجامع بین‌المللی ابلاغ شد.

هیات وزیران در جلسه مورخ بیست و چهارم دی ۱۳۹۹، با الحاق یک تبصره به بند (۱) مصوبه موضوع عضویت دولت جمهوری اسلامی ایران در سازمان‌ها و مجامع بین‌المللی موافقت کرد.

به موجب الحاق تبصره مذکور، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات مجاز است با تأیید سازمان برنامه و بودجه کشور و پس از پادار کردن اعتبار در موافقتنامه اعتبارات هزینه‌ای خود، رأساً نسبت به پرداخت حق عضویت مندرج در ردیف‌های (۲۰) و (۲۱) جدول موضوع بند (۱) مصوبه مربوط اقدام کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۱۸ ۲۹ دی ۱۳۹۹
ما تحريميم و پول نداريم به خارجيا بديم فقط ميتونيم معادلش به قيمت روز نفت بهشون بديم خودشون برن بفروشن و پولشو وردارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۲ ۲۸ دی ۱۳۹۹
چرا وقتی مجامع بین المللی همه ما را تحریم کردن و با دشمنای ما اوج همکاری را دارند ما باید خودمان را به زور وارد دوستی با انها بکنیم حالا گیریم عضو شدیم میشیم عضو بد‌ .به نظرم باید به دستورات رهبری گوش کنیم و بشویم عضو قدرتمند.تا از ایران حساب ببرند.
آخرین اخبار