رئیس بهزیستی تربت‌حیدریه گفت:۶ مرکز مثبت زندگی جهت ارائه خدمات به ۲هزار مددجوی بهزیستی این شهرستان فعالیت خود را آغاز کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، زهره اقبال نیا رئیس اداره بهزیستی تربت حیدریه گفت: ۶ مرکز مثبت زندگی با هدف افزایش تسهیل دسترسی مددجویان بهزیستی به خدمات در ۵ نقطه از شهر تربت حیدریه و یک مرکز در شهر رباط سنگ راه اندازی شد.

او افزود: در قالب این مراکز، تمام خدمات مربوط به سطح یک سازمان بهزیستی به ۲ هزار مددجوی اداره بهزیستی این شهرستان به صورت محله محور ارائه میکنند.

رئیس اداره بهزیستی تربت حیدریه ادامه داد: با راه اندازی این ۶ مرکز در محله های، جانبازان، سعدی، جمهوری، مدرس، باغسلطانی تربت حیدریه و شهر رباط سنگ دیگر مددجویان این مناطق نیازی به مراجعه حضوری به اداره بهزیستی تربت حیدریه را نداشته و می‌توانند خدمات خود در این مراکز دریافت کنند.

اقبال نیا بیان کرد: امروزه گروه‌های هدف اداره بهزیستی در سطح شهرستان پراکنده هستند و بنابراین مراکزی که باید جوابگوی نیاز‌های این گروه باشند هم باید تا حد امکان در دسترس این جامعه هدف قرار داشته باشد و بتواند در راستانی ارتقای سلامت اجتماعی، دسترسی‌ها هم ایجاد شده باشد.

انتهای پیام//ا.غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.