معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی کردستان از اجرای ۹ پروژه عمرانی در کردستان توسط خیرین سلامت خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، فرزام بیدارپور معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی کردستان تعداد کل سازمان‌های مردم نهاد استان را ۵۷۴ مورد عنوان کرد و گفت: ۲۲ نفر خیر در حوزه سلامت مشارکت فعال دارند.

او تعدادکل انجمن حمایت از بیماران در مراکز درمانی استان را چهار مورد عنوان کرد و افزود: انجمن‌های مذکور در راستای کاهش پروسه درمانی بیماران خاص فعالیت دارند.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی کردستان از اجرای ۹ پروژه عمرانی توسط خیرین سلامت استان خبرداد و افزود: اجرای پروژه‌های مرکز دیالیز بیمارستان توحید با زیر بنای اولیه ۸۰۰ متر مربع در فاز اول، احداث همراه سرای بیمارستان کوثر با ۶۰۰ مترمربع در دوطبقه و سه اتاق عمل و احداث مرکز جامع شهر دزج قروه در زمین اهدایی خیرین با زیربنای ۶۵۰ مترمربع همراه با ساختمان سرایداری در بیمارستان شهید بهشتی قروه از جمله طرح‌های پروژه مذکور است.

بیدارپور در ادامه خاطرنشان کرد: اهدای ۳۳ تخت بیمارستانی با هزینه ۲ میلیارد تومان به بیمارستان توحید، احداث فوریت‌های پیش بیمارستانی کامیاران با هزینه‌ای بالغ بر ۳۰۰ میلیون تومان از دیگر طرح‌های پروژه عمرانی حوزه خیرین است.

او با اشاره به ایجاد پایگاه شهری کوپیچ علیای بانه با اعتباری بالغ بر ۴۵۰ میلیون تومان از محل خیرین سلامت، اظهار داشت: تعمیرات اساسی خانه‌های بهداشت دارغیاث و آغبلاغ طغامین بیجار با همت و نیت خیرخواهانه خیرین انجام شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی کردستان از اهدای زمین برای احداث پایگاه فوریت‌های پزشکی سروآباد با هزینه ۱۰۵ میلیون تومان توسط خیرین سلامت خبر داد و گفت: اهدای ۳ دستگاه ماشین دیالیز (دو دستگاه ژاپنی و یک دستگاه ساخت داخلی) با قیمت قریب به یک میلیارد تومان از محل خیرین تامین شده است.

بیدارپور با اینکه از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۵۶۰ بسته غذایی بین بیماران کم توان مالی بهبود یافته کرونا ویروس توزیع شده است، افزود: اقلام تجهیزاتی مصرفی و نیاز‌های برنامه خدمات این بیماری در سطح استان به ارزش هفت میلیارد تومان تهیه شده است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.