شهدای بابلسر در هفته چهارم لیگ دو فوتبال کشور با اشتباه مسلم داوری، به میزبانش تیم شهیدقندی یزد باخت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،بازی تیم‌های شهیدقندی یزد و شهدای بابلسر در هفته چهارم لیگ دو فوتبال کشور تا دقیقه ۹۱ بدون گل بود، اما در این دقیقه پس از آنکه داور به درستی اعلام ضربه دروازه به سود بابلسر کرد، با هجوم کادرفنی و بازیکنان تیم یزدی مواجه شد.

یزدی‌ها در صحنه‌ای که مهاجم آن‌ها با تمارض و در فاصله یک متری مدافع بابلسر، خود را در درون محوطه جریمه به زمین‌زد، اعتقاد به پنالتی داشتند.

سرانجام فشار و هجوم همه جانبه تیم شهید قندی به سمت داور، پس از توقف ۳۰ دقیقه‌ای منجر به تغییر رای داور و اعلام پنالتی به سود تیم یزدی شد.

این پنالتی را مرتضی حیدری در دقیقه ۹۱ وارد دروازه بابلسر کرد تا برای نخستین بار دروازه رضا منصوری سنگربان موفق تیم شهدا، باز شود.

در ادامه و در دقیقه ۱۰۰ بازی تیم شهدا هم صاحب ضربه پنالتی شد که رضا تیما نتوانست این ضربه به گل تبدیل کند.

رضا منصوری، سید احد شفیعی، مرتضی بابایی، جواد لورایی، رضا تیما، حمید صفری، محمد محمدیان، حامد حسن زاده، امیرحسین رمضان زاده، قاسم گرامی، و علیرضا مهدی زاده، تر‌کیب ثابت بازیکنان شهدای بابلسر در این مسابقه بودند.

شهدای بابلسر هم اکنون با ۹ امتیاز، جایگاه سوم گروه ب لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور را پس از تیم‌های ۱۰ امتیازی مس شهر بابک و نفت امیدیه در اختیار دارد.

نماینده فوتبال مازندران، در حساسترین بازی هفته پنجم لیگ دو فوتبال کشور، ساعت ۱۴ چهارشنبه اول بهمن ماه، به مصاف میزبانش نفت امیدیه می‌رود.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ایمان
۲۱:۲۶ ۲۷ دی ۱۳۹۹
این دیگه چه گزارشیه شما به چه استدلالی می گید که پنالتی برای یزد نبود ؟ خطای پنالتی قبلی چطور که داور برای یزد نگرفت ؟
اینقدر یک جانبه ننویسید درست نیست !!!!!
آخرین اخبار