کارشناس مذهبی گفت: آرامش دل در سایه انس با حضرت فاطمه زهرا (س) است، و این آسودگی باعث می‌شود انسان با نگاه فاطمی به زندگی بنگرد.

سمیرا باقری کارشناس مذهبی از اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ضمن تسلیت فرارسیدن شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: آرامش دل در سایه انس با حضرت فاطمه زهرا (س) است، چراکه انسان به میزان محبت و ارادتش به آن حضرت معرفت جدید به دست می‌آورد.

او افزود: انسان با جهان بینی فاطمی به زندگی می‌نگرد و همین امر سبب می‌شود که با داشته و نداشته‌هایش بیش از اندازه شادمان و غمگین نشود و از زندگی لذت کامل را ببرد.

باقری با اشاره به تمام اضطراب‌ها و افسردگی‌های بشر به واسطه کم رنگی ارتباط با حضرت فاطمه زهرا (س) تصریح کرد: فرزندی که از مادر دور می‌افتد، بیقرار و مضطرب می‌شود و تنها در آغوش مادر و سایه لطف و محبت او آرام می‌گیرد و به کمال و رستگاری می‌رسد.

این کارشناس مذهبی در پایان بیان داشت: هر کس در پی آرامش دنیا و آخرت است، باید خود را به کسای فاطمی بسپارد و شیعیان فاطمه (س) را الگوی خود می‌دانند و سیره‌های این بانوی بزرگ اسلام در فرهنگ شیعه و زندگی آنها جریان دارد.

انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.