اجرای سومین مرحله عملیات اصلاح و ساماندهی شبکه برق در روستا‌های باغملک

مدیر شرکت توزیع برق باغملک از اجرای سومین مرحله مانور جهادی، عملیات اصلاح و ساماندهی شبکه برق در برخی از روستاهای این شهرستان خبر داد.

ستار نظری مدیر شرکت توزیع برق باغملک در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: به منظور افزایش تاب آوری و کاهش خاموشی، سومین مرحله مانور جهادی، عملیات اصلاح و ساماندهی با محوریت رفع خطرات و صیانت از حریم شبکه برق در برخی روستاهای این شهرستان انجام شد.

او افزود: در این مانور جهادی، جابجایی شبکه فشار متوسط و ترانس از حریم منازل روستای دره انار، کشش شبکه فشار متوسط به متراژ یک هزار و ۱۰۰ متر در میداوود، قریه رحمانی‌ها و تیغن، نصب پایه زیر خط جهت افزایش ارتفاع شبکه عبوری برق از جاده اصلی  میداوود، هرس ۱۱ اصله درخت فشار متوسط، هرس ۴ اصله درخت فشارضعیف در میداوود و دره انار  و هرس ۸ اصله درخت در حریم  شبکه متوسط در شهر قلعه تل  انجام شد.

نظری بیان کرد: مجموعه برق باغملک با برنامه ریزی‌های گسترده و شناخت فرصت‌ها، تلاش دارند با پیش بینی، رفع نواقص و مشکلات احتمالی موجود، جریان پایدار برق با ولتاژ مطلوب و ضریب اطمینان بالا را به منظور افزایش رضایتمندی در اختیار شهروندان و صاحبان کسب و کار قرار دهند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.