معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مراغه گفت:سرمایه گذاری در زمینه سلامت جامعه با مشارکت بین بخشی امکان پذیر است و نیازمند همکاری و همراهی تمامی دستگاه‌ها در این حوزه هستیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،سید علی موسوی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مراغه گفت:استفاده از ظرفیت مجمع خیرین سلامت و سازمان‌های مردم نهاد در حوزه سلامت بسیار مهم است و این ۲ مجموعه در شهرستان فعالیت خوبی داشتند.

او در ادامه به دوران کرونایی و عملکرد حوزه سلامت و دستگاه اجرایی شهرستان اشاره کرد و افزود:در دوران کرونا همراهی و همکاری دستگاه‌های اجرایی، گروه‌های جهادی و سازمان‌های مردم نهاد قابل قبول بوده و در حال حاضر شاهد کاهش آمار و وضعیت زرد شهرستان هستیم.

او گفت: در دوران کرونا عملکرد کادر بهداشت و درمان مراغه نشان داد که این شهرستان از قطب‌های سلامت در شمالغرب کشور است و امیدواریم با بهره برداری از برخی پروژه‌ها در آینده نزدیک شاهد تحقق این موضوع باشیم.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مراغه گفت:تمامی ادارات در حوزه سلامت نقش دارند و نباید در این حوزه دانشکده علوم پزشکی را تنها بگذاریم.

فرماندار مراغه به ساماندهی جگرپزی‌های شهرستان اشاره کرد و گفت:سرمایه گذاری در این زمینه اعلام آمادگی کرده و دستگاه‌های متولی برای عملی شدن این موضوع هر چه سریعتر اقدام کنند.

موسوی به ساماندهی فاضلاب مسیر روستای علویان اشاره کرد و گفت: برای ساماندهی فاضلاب این مسیر نزدیک ۲ میلیارد تومان خودیاری و مشارکت مردمی جمع آوری شده است و با اعتبار در نظر گرفته شده از سوی آب و فاضلاب شاهد رفع مشکل این منطقه خواهیم بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.