سومین مانور سراسری و پنجمین مانور استانی اصلاح شبکه توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان امروز/ پنجشنبه/ به صورت ویدئو کنفرانس و همزمان با سراسر کشور در ۲۳ امور توزیع برق این استان برگزار شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  اظهارداشت: هدف از برگزاری مانور اصلاح معایب شبکه توزیع برق، افزایش پایداری شبکه و مبارزه با مصارف غیر متعارف و رمز ارزهای غیرمجاز است.

خلیل عوض زاده با بیان اینکه این مانور در روزهای ۲۵ و ۲۶ دیماه انجام می‌شود ادامه داد: ۱۲۱ تیم فعال ( ۹۱ تیم اصلاح انشعاب و ۳۰ تیم تعدیل بار) ۵۵۸ نفره در این مانور حضور دارند.

او  به لزوم همراهی مردم در مصرف بهینه برق اشاره کرد و افزود: با توجه به سرد شدن هوا و بدنبال آن ایجاد محدودیت در تامین سوخت نیروگاه‌های برق لزوم همراهی مردم این استان در مصرف بهینه برق و گاز ضروری است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان اظهارداشت: از جمله مهمترین محورهای مهم تعیین شده برای کاهش مصرف برق و کمک به کاهش مصرف سوخت نیروگاه‌ها، جمع‌آوری مراکز غیرمجاز استخراج رمز ارز است.

او از ارائه پاداش به معرفی کنندگان مراکز و اشخاص استفاده کننده از برق غیر مجاز برای استخراج رمز ارز خبر داد و بیان کرد: عاملان کشف و معرفی، تا سقف ۲۰ میلیون تومان پاداش دریافت خواهند کرد.

عوض زاده خاطرنشان کرد: تولید کنندگان رمز ارز می‌توانند با ارائه مجوز و پروانه صادره از اداره‌ها و سازمان‌های ذیربط نسبت به دریافت انشعاب قانونی اقدام و از حمایت قانونی نیز برخوردار شوند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار