سرمربی تیم والیبال دسته یک مقاومت گفت: شرایط تیم‌ها در لیگ برتر به شکلی است که نمی‌توان نتیجه بازی‌ها را پیش بینی کرد.

اشکان حبیبی سرمربی تیم والیبال دسته یک مقاومت در گفت‌وگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص شرایط لیگ برتر والیبال مردان کشور اظهار داشت: در لیگ والیبال امسال به دلیل پخش شدن بازیکنان در تیم‌های مختلف، پیش بینی‌ها را سخت کرده است و مشخص نیست کدام تیم برنده و کدام تیم بازنده خواهد بود. اگر به آمار ۳ هفته اخیر والیبال نگاه کنیم می‌بینیم تیم‌هایی پیروز شده‌اند که شاید فکرش را هم نمی‌کردیم. شما ببینید در هفته بیستم تیم والیبال شهرداری گنبد توانست شهرداری ارومیه را ببرد و دیروز هم دیدیم که آذرباتری ارومیه آمد و لبنیات هرازآمل را شکست داد.

او افزود: در لیگ امسال به نظرم تیم‌های سایپا، شهرداری ارومیه، شهداب یزد و فولاد سیرجان ۴ تیمی خواهند بود در مرحله پایانی با هم رقابت خواهند کرد. اما اگر تیم والیبال پیکان به مرحله پلی آف برسد تیم‌ها در برابر این تیم کار بسیار دشواری را خواهند داشت چرا که همیشه امیر حسینی در پلی آف‌ها خوب بازی می‌کند و کار برای تیم‌های دیگر سخت می‌شود. تیم هرازآمل هم تیم خوبی دارد، اما از لحاظ مهره‌ای نمی‌تواند با دیگر تیم‌ها رقابت کند.

حبیبی در خصوص استفاده از ویدئو چک در دور برگشت مسابقات گفت: اعتراض در بین بازیکنان عرف شده است و برای اینکه بتوانند رای داور را به نفع تیم خود برگردانند؛ و با توجه به حساس بودن رقابت‌ها این اعتراضات زیاد و عادی شده است. اما استفاده از ویدئو چک اشتباهات داوری را کمتر می‌کند و قطعا اعتراض به داوری‌ها هم بسیار کمتر می‌شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۰:۳۵ ۲۵ دی ۱۳۹۹
تمامی سخن های ایشون کاملا درسته و مربی بسیار حرفه ای هستند...با ارزوی موفقیت برای اقای اشکان حبیبی
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۱۷:۲۰ ۲۵ دی ۱۳۹۹
درود بر مربی جوان و آینده ساز
آخرین اخبار