مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق فارس از پرداخت ۱۵۰ میلیارد ریال پاداش مشارکت به مشترکان کشاورزی همکار در کاهش پیک بار سال ۹۹ خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، فرشید رستمی مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق فارس با اشاره به افزایش ۱۰ درصدی جلب مشارکت مشترکان کشاورزی در طرح‌های کاهش پیک بار استان، اظهار کرد: در سال ۹۸ بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ کشاورز در طرح‌های پیک سایی با این شرکت همکاری داشتند که این تعداد در امسال به حدود ۲۴ هزار مشترک رسید.

این مقام مسئول، ضمن ابراز رضایت از همراهی کشاورزان با طرح‌های تشویقی همکاری در برنامه‌های مدیریت مصرف تابستان امسال گفت: همکاری مشترکان کشاورزی در طرح‌های پیک‌سایی تابستان امسال، صرفه‌جویی ۷۳۲ مگاواتی برق درکاهش پیک بار و پرداخت ۱۵۰ میلیارد ریال پاداش مشارکت به آنان را به دنبال داشت.

رستمی همچنین ادامه داد: در امسال بیش از ۲۷ هزار مشترک در استان فارس با شرکت توزیع نیروی برق استان فارس تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق استان فارس، در رابطه با مشوق‌های بخش کشاورزی نیز تصریح کرد: کشاورزانی که از ۱۵ خرداد تا ۱۵ شهریور ماه در ۴ ساعت اوج مصرف برق (۱۷-۱۳) همکاری و مشارکت داشتند، توانستند از مزیت ۲۰ ساعت برق رایگان، بهره‌مند شوند.

او ابراز امیدواری کرد: در سال آینده نیز با مشارکت گسترده‌تر همه مشترکان از جمله مشترکان بخش کشاورزی بتوانیم از پیک بار تابستان سال ۱۴۰۰ با موفقیت عبور کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.