نماز جمعه فردا در تمامی شهر‌های استان اردبیل برگزار می‌شود

دبیر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان اردبیل گفت: نماز عبادی - سیاسی جمعه فردا ۲۶ دی ماه در تمامی شهرستان‌های این استان اقامه خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حجت‌الاسلام ناصر نصیری، دبیر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان اردبیل گفت: این تصمیم بر اساس مصوبه اخیر ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا و تایید نماینده ولی فقیه در استان اردبیل اتخاذ شده است.

او با اشاره به وضعیت زرد و آبی کرونا در شهرستان‌های استان اردبیل بیان کرد: مراسم عبادی، سیاسی نماز جمعه در مناطق مختلف استان با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی اقامه خواهد شد.

مسئول دفتر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان اردبیل با بیان اینکه دستورالعمل بهداشتی و الزامات سلامت محیط در مساجد و مصلاها، در اختیار ائمه جمعه و مسئولان ستاد‌های نماز جمعه قراردارد، اظهارکرد: رعایت موارد بهداشتی و فاصله اجتماعی در این ایام جهت حفظ سلامتی نمازگزاران ضروری است.

حجت‌الاسلام نصیری به نمازگزاران توصیه کرد علاوه بر وضو گرفتن در منزل و استفاده از ماسک و دستکش، سجاده، مهر شخصی و کیسه‌های کفش یک‌بار مصرف به همراه داشته باشند.

او بیان کرد: برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا افراد سالمند و دارای بیماری زمینه‌ای و افراد دارای علایم سرماخوردگی یا علائم مشابه بیماری کرونا از شرکت در نماز خودداری کنند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار