با جایگزینی تجهیزات سوئیچ، مرکز مخابرات روستای خراشاد به شبکه فیبر نوری متصل شد.

آذری نصر آباد مدیر مخابرات منطقه خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: پروژه‌های تعریف شده برای روستا‌ها با هدف افزایش سرعت خدمات مخابراتی، تحقق برنامه‌های دولت الکترونیک و ایجاد بستر مناسب برای بهره مندی بیشتر مشتریان از خدمات مخابراتی صورت گرفته است و این مهم به عنوان یکی از استراتژی‌های مخابرات منطقه همواره مورد توجه قرار دارد.

او افزود: جایگزینی سوئیچ قدیمی خراشاد انجام شد و مورد بهره برداری قرارگ رفت که با اجرای این پروژه و افزایش پهنای باند اینترنت، مشتریان ساکن در این روستا و سایر روستا‌های منطقه می‌توانند از سرویس ADSL با پهنای باند بالاتر استفاده کنند.

آذری نصر آباد با اشاره به شیوع کرونا و تغییر سبک زندگی و به تبع آن افزایش ظرفیت استفاده از شبکه ارتباطی روستایی بیان کرد: با اجرای این طرح در روستاها، خدمات ارتباطی توسعه و میزان دسترسی خانوار‌های روستایی به شبکه مذکور و ارائه خدمات آموزشی، بهداشتی، بانکی و سایر خدمات نوین افزایش می‌یابد.


بیشتر بخوانید


مدیر مخابرات منطقه خراسان جنوبی با اعلام این مطلب که پاسخگویی به نیاز‌های مشتریان در نقاط شهری و روستایی نیازمند ایجاد و توسعه زیرساخت‌های لازم است، ادامه داد: علاوه بر تلاش و تمرکز این مجموعه برای تحقق این اهداف، همکاری و تعامل مردم و حمایت‌های مسئولین استان نیز لازم و ضروری است.

او تصریح کرد: به منظور بهینه سازی و افزایش کیفیت و ارتقاء خدمات‌رسانی به مردم سوئیچ قدیمی مرکز مخابرات خراشاد با تجهیزات جدید جایگزین و این روستا به شبکه فیبر نوری استان متصل شد.

انتهای پیام/ ر ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار