سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۰ نفر به ویروس کرونا مبتلا شدند.

محمد طاهری سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان با اشاره به ابتلای ۱۰ نفر در طی ۲۴ ساعت گذشته به کووید ۱۹ در استان همدان ،گفت: تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌ها با علائم تنفسی مشکوک به کرونا در ۲۴ ساعت گذاشته ۲۶۸ مورد بوده که از این تعداد ۳۰ نفر در بخش عادی و ۶ بیمار نیز در بخش آی. سی. یو بستری شدند و آزمایش کرونای ۱۰ نفر هم مثبت گزارش شده است.

او با تشریح وضعیت بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در استان همدان گفت: وضعیت جسمی ۳۶ نفر از بیمارانمبتلا به کرونای بستری در استان همدان  هم وخیم گزارش شده است.

طاهری اضافه کرد:  مجموع جانباختگان کرونایی استان از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون به یک هزار و ۴۳۸ نفر رسید.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان  درباره آخرین وضعیت بیماران کرونایی در شهرستان‌های استان نیزگفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون  در بیمارستان‌های اسدآباد ۳۶۲، بهار۵۶۸، تویسرکان ۶۱۵، رزن۴۰۳، درگزین۱۷۶، فامنین ۱۷۳ و کبودراهنگ ۶۲۹ نفر بستری شده اند.

طاهری افزود: همچنین یک هزار و ۸۵۵ نفر در ملایر، یک هزار و در نهاوند۱۰۶ و سه هزار و ۷۸۳ نفر نیز در شهرستان همدان به این ویروس مبتلا و بستری شده اند که ۲۶۸نفر از بیماران بستری، افراد غیربومی و از خارج استان هستند.

او در ادامه گفت: مصرف میوه و سبزیجات تازه ونوشیدن ۶ تا ۸ لیوان مایعات در تقویت سیستم ایمنی بدن نقش به سزایی دارد.

انتهای پیام / م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.