مهم‌ترین حوادث مازندران در روز پنجشنبه ۲۵ دی ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،مهم‌ترین حوادث مازندران در روز پنجشنبه ۲۵ دی ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری ۲ سارق اماکن خصوصی درسوادکوه شمالی

سرهنگ حمیدرضا فرهودی فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه شمالی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوصی در حوزه استحفاظی شهرستان سوادکوه شمالی، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه، ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی سارقین را شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ فرهودی گفت: متهمان در تحقیقات و بازجویی به عمل آمده تاکنون به ۸ فقره سرقت اماکن خصوصی در شهرستان سوادکوه شمالی اقرار کردند و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

دستگیری سارقان سیم و کابل برق در شهرستان نور

سرهنگ زمان شالیکار فرمانده انتظامی شهرستان نور گفت: در پی وقوع سرقت‌های متعدد سیم و کابل برق در این شهرستان، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه، ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی سارق را شناسایی کردند.

سرهنگ شالیکار گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی متهم طی یک عملیات ضربتی در شهرستان نوشهر دستگیر شد و در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۸ فقره سرقت سیم و کابل برق از شبکه‌های توزیع در این شهرستان اعتراف کرد.

شالیکار از دستگیری یک مالخر اموال سرقتی در ادامه این عملیات نیز خبر داد و اظهار داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار