ارائه ۳۰ خدمت غیر حضوری برای کاهش مراجعه مردم به واحد‌های اجرایی تأمین اجتماعی استان اصفهان آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، عبد الرسول آقا هادی معاون بیمه‌ای اداره کل تأمین اجتماعی استان اصفهان، ارائه ۳۰ خدمت غیر حضوری در قالب اجرای طرح ۳۰۷۰ را یکی از مهمترین برنامه‌های این نهاد بیان کرد و گفت: این طرح هزینه زا نیست بلکه سرمایه گذاری و به نفع بیمه شدگان است.

عبدالرسول آقاهادی، رضایتمندی بیمه شدگان، افزایش بهره وری کارکنان و صرفه جویی در هزینه‌ها را از مزایای توسعه خدمات غیرحضوری برشمرد و افزود: با توجه به شیوع کرونا لزوم توسعه خدمات غیرحضوری بیشتر احساس شد و همه بخش‌های سازمان تأمین اجتماعی برای تحقق این طرح بسیج شدند.

او بر ارائه آموزش‌های لازم در زمینه خدمات غیرحضوری به مردم در شعبه‌ها تأکید و اضافه کرد: انتظار می‌رود این آموزش‌ها از مراجعه‌های حضوری مردم جلوگیری کند.

معاون بیمه‌ای اداره کل تأمین اجتماعی استان اصفهان با بیان اینکه تا پایان سال ۳۰ خدمت حضوری به صورت غیرحضوری ارائه می‌شود، افزود: با ارائه این خدمات از مراجعه سالانه ۹۶ میلیون بار به واحد‌های بیمه‌ای کاسته می‌شود.

او با بیان اینکه تاکنون ۲۰ خدمت به صورت غیرحضوری به بیمه شدگان معرفی شده است از بیمه شدگان خواست از مراجعه حضوری بی مورد به شعبه‌ها خودداری کنند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۵ ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
چرا فیش حقوق مشاهده نمیشود
آخرین اخبار