در مراسم CES 2021 رخ داد؛

شرکت MSI از لپ تاپ های شگفت انگیز خود با کارت گرافیک انویدیا رونمایی کرد

شرکت MSI شب گذشته در نمایشگاه CES 2021 از لپ تاپ های فوق العاده خود با کارت گرافیک های قدرتمند انویدیا رونمایی کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت MSI شب گذشته از جدیدترین سری لپ‌ تاپ‌های گیمینگ سال ۲۰۲۱ خود در نمایشگاه CES رونمایی کرد. ویژگی‌ قابل توجه لپ تاپ‌های جدید شرکت MSI آن است که این دستگاه‌ها با سری کارت گرافیک فوق‌العاده GeForce RTX 3000 شرکت انویدیا تولید می‌شوند. این کارت گرافیک‌ها از بروزترین فناوری‌های شرکت انویدیا استفاده می‌کنند و می‌توانند از قابلیت BAR نیز پشتیبانی کنند. بر اساس اطلاعات به دست رسیده، خط تولید جدید لپ تاپ‌های شرکت MSI به فناوری اینترنت Wi Fi 6E نیز مجهز هستند.

در صدر جدول لپ تاپ‌های گیمینگ شرکت MSI مدل GS66 قرار دارد که نمونه سال پیش آن نیز از برترین کارت گرافیک‌های انویدیا برخوردار بود. ام اس آی مدعی است مدل GS66 می‌تواند بازی‌ها را با کیفیت 4K اجرا کند. این مدل لپ تاپ‌ها با کارت گرافیک‌های RTX 3060 و RTX 3080 برخوردار هستند و تراشه پردازنده ۷ هسته‌ای نسل ۱۰ شرکت اینتل نیز بر روی آن‌ها قرار می‌گیرد. طرفداران محصولات شرکت MSI می‌توانند از اکنون لپ تاپ‌های GS66 را پیش خرید کنند. این مدل‌ها که با قیمت ۱۷۹۹ دلار به فروش می‌رسند تا دوم فوریه به بازار جهانی راه پیدا خواهند کرد.

لپ تاپ‌های میان‌رده MSI 

در ادامه لپ تاپ‌های میان‌رده شرکت ام اس آی نیز با مشخصات جدیدی در نمایشگاه CES 2021 ظاهر شدند. طبق اطلاعات منتشر شده لپ تاپ‌های GP Leopard شرکت ام اس آی در دو مدل GP66 با اندازه ۱۵.۶ اینچ و GP76 با اندازه ۱۷.۳ اینچ وارد بازار خواهند شد. این لپ تاپ‌ها می‌توانند بر اساس انتخاب خریدار با دو مدل کارت گرافیک RTX 3070 و RTX 3080 به فروش برسند.

تراشه پردازنده این لپ تاپ‌ها از مدل‌های ۷ هسته‌ای 10875H و 10750H شرکت اینتل هستند. همانند مدل GS66 لپ تاپ های میان رده شرکت ام اس آی نیز هم اکنون برای پیش خرید در وب‌سایت این مجموعه قرار دارند و در تاریخ ۵ فوریه به دست خریداران خواهند رسید. شرکت سازنده قیمت مدل GP66 را ۱۷۹۹ دلار و GP76 را ۲۲۹۹ دلار مشخص کرده است.

لپ تاپ‌های میان‌رده MSI


بیشتر بخوانید


معرفی لپ تاپ Creator 15 شرکت MSI

شرکت ام اس آی همچنین مدل جدید لپ تاپ Creator 15 خود را به طرفدارانش معرفی کرد که برای انجام کارهای خلاقانه و محتوا ساخته شده است. این لپ تاپ نیز همانند مدل‌های دیگر از وجود سری کارت گرافیک‌های RTX 3000 بهره می‌برد. فروش لپ تاپ Creator 15 از قیمت ۱۸۹۹ دلار آغاز می‌شود که رشدی ۲۷ درصدی را نسبت به سال گذشته به خود دیده است.

مدل‌های جدید شرکت ام اس آی از تاریخ ۲۶ ژانویه در دسترس عمومی قرار خواهند گرفت. لپ تاپ‌های Creator 15 با کیفیت 4K به دست خریداران خواهند رسید و این کیفیت در ابعاد ۱۵.۶ اینچی در اختیار افراد قرار خواهد گرفت.

معرفی لپ تاپ Creator 15 شرکت MSI

هدف ساخت لپ تاپ‌های Creator 15 آن بوده که کاربران بتوانند با سرعت بالا محتوای مورد نظر خود را تولید کنند. این لپ تاپ‌ها با باطری ۹۹ وات بر ساعت عرضه می‌شوند که واکنش‌های بسیار خوبی را از سوی منتقدان داشته است. لپ تاپ Creator 15 همچنین با تراشه پردازنده ۷ هسته‌ای 10879H و رم ۳۲ گیگابایتی عرضه می‌شود. خریداران این محصول همچنین از حافظه داخلی ۱ ترابایتی برخوردار خواهند بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار