دو اثر از هنرمندان بوشهری به بخش مسابقه نمایش‌های صحنه‌ای و نمایش‌های خیابانی سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر راه یافتند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر عنوان کرد: نمایش «آبگوشت زهرماری» به نویسندگی آرش آبسالان و کارگردانی حسین اسدی از جزیره خارگ از میان نمایش‌های رسیده به دبیرخانه سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر به مسابقه نمایش‌های صحنه‌ای این جشنواره راه یافت.

محمد حسین زندویان افزود: فرهاد قائمیان، شهرام زرگر و شیوا مسعودی به عنوان اعضای هیات انتخاب نمایش‌های صحنه‌ای(رقابتی) سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر را همراهی می‌کنند.

او همچنین به موفقیت هنرمندان بوشهری در بخش نمایش‌های خیابانی این جشنواره اشاره کرد و ادامه داد: ۲۵ اثر به این بخش راه یافتند که یکی از آن‌ها نمایش «V.A.R» به نویسندگی و کارگردانی مشترک احمد صمیمی و مارال ایزدبخش از بوشهر است.


بیشتر بخوانید


معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر بیان کرد: بخش نمایش‌های خیابانی جشنواره تئاتر فجر با رویکرد اجرا در فضای باز و با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در بخش‌های «تولیدات تازه»، «آثار اجراشده» و بخش ویژه «سرباز انقلاب» برگزار شد.

زندویان گفت: سامان خلیلیان به عنوان مدیر و بهمن صادق حسنی، سیروس همتی و الهه پورجمشید به عنوان اعضای هیات انتخاب مسابقه نمایش‌های خیابانی، سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر را همراهی می‌کنند.

سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر به دبیری حسین مسافرآستانه ۱۱ تا ۲۱ بهمن ۹۹ برگزار می‌شود. نشانی درگاه جشنواره www.fitf.ir است.

انتهای پیام/ک

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.