به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سازمان هواپیمایی کشوری، حسن خوشخو مدیرکل دفتر نظارت بر فرودگاهها، شرکتها و موسسات هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری در خصوص نظارت بر عملکرد شرکتهای هواپیمایی درحوزه حقوق مسافر اظهارداشت: شرکتهای هواپیمایی باید با اولویت قرار دادن رضایت مسافر در مواقع بروز تاخیر، نسبت به اطلاع رسانی صریح، به موقع و شفاف به مسافران اقدام کنند.
وی با تاکید بر خودداری شرکتهای هواپیمایی از ایجاد هر گونه تعهد و فروش بلیت قبل از اطمینان از صدور مجوز پرواز توسط سازمان هواپیمایی کشوری، اظهارداشت: همچنین شرکتهای هواپیمایی موظف شدند ضمن برخورد قاطع با سایتها و دفاتر متخلفی که فاقد مجوز سازمان هواپیمایی کشوری بوده و اقدام به فروش بالاتر از نرخ مصوب بلیتها میکنند، عوامل فروش متخلف را جهت پیگیری و برخورد قضایی به سازمان معرفی کنند.
مدیرکل دفتر نظارت بر فرودگاهها، شرکتها و موسسات هوانوردی در خصوص نظارت بر پروازهای چارتری افزود: صدور مجوز پروازهای چارتری منوط به ارائه قراردادهای چارتری مربوطه به سازمان هواپیمایی کشوری است.
لازم به ذکر است هموطنان گرامی میتوانند انتقادات، پیشنهادات و شکایات خود را از طریق پرتال سازمان هواپیمایی کشوری به آدرس CAO.IR مطرح و پیگیری کنند.
انتهای پیام/