رئیس فدراسیون هندبال گفت: ما برای حفظ میزبانی ایران برای رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا تمام تلاشمان را کردیم، اما موفق نشدیم.

علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال در گفت و گو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره از دست دادن میزبانی ایران برای رقابت‌های قهرمانی آسیا بیان کرد: امروز کنفدراسیون هندبال آسیا نامه‌ای را مبنی بر تغییر میزبان رقابت‌های قهرمانی آسیا به ما ارسال کرد. در این نامه علت تغییر میزبانی را آمار ابتلا و مرگ میر بالا در اثر کرونا اعلام شده است.  

او در ادامه عنوان کرد: برخی کشور‌های آسیایی به میزبانی ایران معترض بودند و به علت وضعیت قرمز کرونا در کشور ما به ایران سفر نمی‌کردند. به همراه کمیته ملی المپیک تلاش کردیم تا رایزنی‌های لازم را انجام بدهیم، اما متاسفانه ثمر نداشت.  البته ما اعلام کردیم که ایران از وضعیت قرمز شیوع کرونا گذر کرده و در حالت بهتری قرار گرفته است.

رئیس فدراسیون هندبال گفت: ما بعد از چندین سال توانستیم در رشته هندبال میزبانی  بگیریم که کرونا آن را نقش بر آب کرد. میزبانی رقابت‌های قهرمانی آسیا به کشور بحرین داده شد و  تاریخ برگزاری رقابت‌ها، همان ۳۰ اسفند ماه خواهد بود.

او عنوان کرد: ما از هیچ کاری دریغ نکردیم و تلاش کردیم تا نظر کفدراسیون هندبال آسیا را تغییر بدهیم. حتی شهر شیراز را برای میزبانی آماده کرده بودیم که این فرصت از هندبال ایران دریغ شد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار