مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز گفت: دومین جلسه مدیران مدارس ابتدایی این ناحیه به منظور بررسی چالش‌ها و پیشنهادات آموزشی در دوران کرونا برگزار شد.

صادق نیسی گمراوی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به برگزاری دومین جلسه با مدیران مدارس ابتدایی با هدف بررسی چالش‌ها و پیشنهادات آموزشی در دوران کرونا  گفت: مدیران، یکی از مهمترین عناصر در اجرای سیاست‌های کلان و خرد آموزش و پرورش هستند.

او ارایه پیشنهادات در زمینه آموزش در دوران کرونا، گفتگوی موضوع محور با مدیران مقاطع مختلف و بهره گیری از خلاقیت‌های نوین  را امری ضروری دانست و افزود: ناحیه یک اهواز همواره در زمینه‌های مختلف از جمله مسابقات و جشنواره‌ها خوش درخشیده است.

نیسی گمراوی با اشاره به برگزاری  دومین مرحله از پویش ملی  آجر به آجر با عنوان "من مادرم بچه‌های ایران فرزندان من"، تصریح کرد: فرهنگیان، دانش آموزان و انجمن اولیای ناحیه یک اهواز مشارکت خیره کننده و بی نظیری در این پویش داشته اند که  تا آخر امسال نیز ادامه دارد  و هدف از اجرای این طرح، ساخت مدرسه، تجهیز و بازسازی مدارس فرسوده  است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.