از خانواده شهید قلی زاده شهید شاخص جامعه عشایری کشور در سال ۹۹ در چهارمحال و بختیاری تجلیل شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، به مناسبت گرامیداشت مقام شامخ شهدای مقاومت بویژه سردار دلها شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و گرامیداشت یاد و خاطره ۱۰ هزار شهید جامعه عشایری کشور، جمعی از مسئولان با حضور در منزل خانواده شهید حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی قلی زاده از مقام والای این شهید شاخص جامعه عشایری کشور در سال ۹۹ تجلیل کردند.

در این دیدار سردار اکبری فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا خصوصا سردار دل‌ها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، به تبیین نقش رزمندگان محور مقاومت در دفاع از حرم آل الله و حرم مطهر حضرت زینب سلام الله علی‌ها و جلوگیری از تعرض کفار و معاندین اسلام که در قالب اسلام امریکایی به اسم داعش ظهور یافته بودند، پرداخت.

او نقش شهدا و رزمندگان جبهه مقاومت را در مبارزه با کفر و الحاد و دفاع از مظلومین بی نظیر دانست و اضافه کرد: اگر نبودند رزمندگان و شهدای مدافع حرم معلوم نبود با طراحی چندین ساله‌ای که دشمن تا دندان مسلح بر علیه اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی و تمام آزادگان جهان کرده بود الان در چه وضعیتی بودیم.


بیشتر بخوانید


سردار اکبری، تبیین و تشریح مکتب سردار سلیمانی و سیره شهدای مدافع حرم به عنوان یک الگوی عملی به آحاد مردم خصوصاً نسل جوان را وظیفه‌ی مهم دانست که باید برای ادای دین به این شهدای بزرگوار محقق شود.

در این دیدار با اهدای لوح از صبر و استقامت و بصیرت خانواده شهید مدافع حرم حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی قلی زاده تجلیل شد.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار