ثبت نام آزمون المپیادهای علمی دانش آموزی در چهارمحال و بختیاری آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، فاطمه رئیسی رئیس اداره استعداد‌های درخشان آموزش‌وپرورش چهارمحال و بختیاری از آغاز ثبت نام آزمون المپیاد‌های علمی دانش آموزی کشور از ۲۳ تا ۲۷ دی ماه از طریق سامانه oly.medu.ir خبر داد.

او گفت: المپیاد‌های علمی دانش آموزی با هدف ایجاد تکاپوی آموزشی در مدارس و شناسایی دانش آموزان دارای استعداد و توانمندی ویژه برگزار می‌گردد که سازمان ملی پرورش استعداد‌های درخشان به عنوان تنها متولی حوزه نخبگانی وظیفه تحقق این مسئولیت را بر عهده دارد.

رئیسی گفت: این آزمون‌ها به صورت همزمان در سراسر کشور و حوزه‌های خارج از کشور برگزار می‌شود.


بیشتر بخوانید


او ادامه داد: آزمون المپیاد‌های علمی برای دانش اموزان پایه‌های دهم و یازدهم در رشته‌های کامپیوتر، جغرافیا، علوم زمین، شیمی، تفکر و کارآفرینی، نجوم و اخترفیزیک، سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی، فیزیک، زیست شناسی، ریاضی، اقتصاد و مدیریت و ادبی برگزار می‌گردد که دانش آموزان علاقه مند می‌توانند از روز ۲۳ دی ماه تا ۲۷ دی ماه با مراجعه به سامانه ثبت نام الکترونیکی المپیاد‌ها به نشانی oly.medu.ir ثبت نام کنند.

به گفته رئیسی، در سال گذشته نرجس بابامیر دانش آموز پایه یازدهم شهرستان خانمیرزا استان چهارمحال و بختیاری موفق به کسب نشان نقره کشوری المپیاد زمین شناسی شد.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار