یک شرکت تولیدی با تولید فرش و موکت در سال جاری موفق به افزایش ۴۰درصدی و رونق تولید شده است.

ایرانی، مدیر عامل یک شرکت تولیدی موکت در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، گفت : مجتمع تولیدی پارس موکت با ۷۰ هزار متر مربع سالن حدود ۵۰ سال است که انواع موکت و فرش تولید می کند .

ايرانى افزود : در چند سال گذشته به دلیل مشکلات مالی و نبود نقدینگی میزان تولید در اين واحد توليدى کاهش یافت .

مدیر عامل این شرکت تولیدی موکت با اشاره به این که با کمک های مالی از طرف بانک ها و راه اندزی مجدد خطوط موفق شدیم تولید و میزان اشتغال را افزایش دهیم گفت : در سال جاری انواع موکت و گلیم ، فرش و چمن مصنوعی را با کیفیت خوب تولید کردیم  و علاوه بر تامین نیاز داخل به کشوهای همسایه نیز  صادر می کنیم ‌‌.

ایرانی با بیان این که در مجتمع تولیدی پارس موکت از صفر تا صد تولید انجام می شود گفت :ماده اولیه محصولات تولیدی الیافی است که از مواد ضایعات و قوطی های پلاستیکی تامین می شود .

او افزود: ضایعات پلاستیکی در این مجتمع با ضد عفونی حرارت لازم را دیده و تبدیل به پرک شده و در واحدی با تجهیزات لازم به الیاف تبدیل می شود .

ایرانی گفت : در حال حاضر از دو سوم ظرفیت کارخانه استفاده می شود و اگر ضایعات از سوی مدیران شهری به درستی مدیریت شود و به سهولت در اختیار کارخانه ها قرار گیرد به راحتی می توان تولید و اشتغال را در این مجتمع افزایش داد.

انتهاى پيام /خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.