مرعشی گفت: معیشت مرزنشینان به شکلی که در قالب طرح رزاق مصوب شده باید تامین شود .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، محمدهادی مرعشی معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان در نشست کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز سیستان و بلوچستان اظهارداشت: تبدیل قاچاق سوخت به تجارت قانونی هدف اصلی طرح رزاق است.

او افزود:معیشت مرزنشینان به شکلی که در قالب طرح رزاق مصوب شده باید تامین شود و علاوه‌بر تامین معیشت مرزنشینان، مشکلات دستگاه‌های امنیتی نیز در حوزه مسائل مربوط به قاچاق سوخت برطرف شود.

او با اشاره به اینکه نحوه اجرای طرح ایراداتی دارد و باید ساز و کار اجرای طرح به گونه‌ای دیگر برنامه‌ریزی شود افزود: فروش فرآورده‌های نفتی برای پیمانکاران دخیل در این طرح باید به نحوی تعریف شود که مقرون به صرفه باشد این در حالیست که هم‌اینک خرید فرآورده‌ها به قیمت ۱۰ دلار زیر قیمت بورس و هزینه‌های حمل، برای پیمانکاران مقرون به صرفه نیست.

معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: براساس توافقات اولیه در این طرح مقرر شده ارائه سوخت در استان تحویل شود اما هم‌اینک بندرعباس برای تحویل سوخت مبدا قرارگرفته که برای به صرفه شدن باید سوخت در کرمان و یا درچابهار تحویل شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار