خیران استان سمنان برای شرکت در پویش مدرسه سازی «من مادرم بچه‌های ایران فرزند من» فراخوانده شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سعید هژبری مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان با دعوت از خیران استان برای پیوستن به پویش «من مادرم بچه‌های ایران فرزند من» گفت: این پویش تا روز ۱۴ بهمن ۹۹ مقارن با ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) ادامه دارد.

او افزود: این پویش در قالب طرح «آجر به آجر» راه اندازی شده و هدف آن دعوت از همه مردم به ویژه بانوان و دانش آموزان برای تهیه مصالح ساختمانی در امر مدرسه سازی است .

برای پیوستن به این پویش، کافیست وارد درگاه پویش آجر به آجر به نشانی اینترنتی www.ajorbajor.ir شده و بعد از انتخاب گزینه «مشارکت می‌کنم»، استان سمنان را انتخاب و هزینه را پرداخت کنید.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان با اشاره به اینکه حداقل هزینه هر آجر معادل ۱۰ هزار ریال تعیین شده است افزود: در این طرح در صورتی که شخصی ۲۵ میلیون ریال پرداخت کند، یک کاشی به نام او بر روی نمای مدرسه نصب می‌شود و نام آن خیر به عنوان مدرسه‌ساز ماندگار می‌شود.

هژبری گفت: هدف از اجرای طرح آجر به آجر فرهنگ‌سازی برای جهاد مدرسه سازی و استفاده از مشارکت خرد خیرانی است که تمکن مالی برای ساخت یک مدرسه کامل و یا ۳۰ درصد هزینه ساخت مدرسه را ندارند.

او ادامه داد: این طرح فرصتی در اختیار مردم قرار می‌دهد تا در کار مقدس مدرسه سازی با حداقل مبلغ ۱۰ هزار ریال مشارکت کنند و از پاداش معنوی آن بهره‌مند شوند.

خیران مدرسه ساز استان سمنان ۴۷۶ نفر شامل ۱۰۳ نفر خانم و ۲۸۸ نفر مرد و ۸۵ موسسه حقوقی هستند.

انتهای پیام / گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.