ابتلای یک نماینده دیگر کنگره آمریکا به کرونا

یک نماینده زن کنگره آمریکا در جریان حمله روز چهارشنبه، پس از حبس شدن در یک اتاق با تعدادی از نمایندگان جمهوری خواه به بیماری کووید-۱۹ مبتلا شده است.

به گزارش  گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، پرامیلا جیاپال، عضو مجلس نمایندگان آمریکا روز دوشنبه گفت که در بحبوحه حمله به ساختمان کنگره و پس از حبس شدن در یک اتاق با تعدادی از نمایندگان جمهوری خواه که حاضر به ماسک زدن نبودند، به بیماری کووید-۱۹ مبتلا شده است.

جیاپال در پیامی توئیتری گفت: من فقط پس از حبس شدن در یک اتاق ایمن در ساختمان کنگره به کووید-۱۹ مبتلا شدم که در آن چندین جمهوری خواه نه تنها بی رحمانه از استفاده از ماسک امتناع ورزیدند، بلکه بی پروا همکاران و کارمندانی را که به آن‌ها پیشنهاد دادند ماسک بزنند، مسخره کردند.

دیروز دوشنبه نیز بونی واتسون کلمن، دیگر نماینده کنگره که در جریان حمله به ساختمان کنگره در اتاقی به همراه عده‌ای حبس شده بود، اعلام کرد به کرونا مبتلا شده است.

هزاران نفر از طرفداران ترامپ روز چهارشنبه به منظور جلوگیری از تأیید نتایج انتخابات ریاست جمهوری از سوی کنگره، با خشونت به ساختمان کنگره آمریکا حمله کردند. معترضین با استفاده از لوله‌های فلزی و مواد تحریک کننده شیمیایی به پلیس حمله کردند، به اموال آسیب رساندند و با اشغال ساختمان کنگره در جلسه تایید نتایج انتخابات وقفه انداختند. این حمله پس از آن صورت گرفت که ترامپ از طرفداران خود خواست تا برای لغو نتایج انتخابات به جنگ ادامه دهند. در جریان این حمله عده‌ای زخمی و ۶ تن کشته شدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار