رییس اداره اوقاف و امور خیریه زاهدان گفت: زائر سرای امام رضا (ع) این شهرستان با توجه به برودت هوا و یخبندان شبانه هر روز میزبان ۴۵ بی سرپناه است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،حجت الاسلام هاشم رعنایی  رییس اداره اوقاف و امور خیریه زاهدان گفت: از اواخر هفته گذشته تاکنون در پی مصوبه فرمانداری زاهدان این زائر سرا پذیرای افراد بی سرپناه است.

او ادامه داد: بر اساس تفاهم‌نامه انجام شده مقرر بود شهرداری علاوه‌بر جمع‌آوری متکدیان و کارتن خواب‌ها اقدام به تجهیز زائر سرا و فراهم کردن امکانات رفاهی آنان کنند که هم‌اینک تنها متکدیان را جمع‌آوری می‌شود.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه زاهدان تصریح کرد: این اداره در قالب شورای خیریه اوقاف و گروه‌های خیری و جهادی زائر سرای امام رضا (ع) زاهدان را برای پذیرش افراد بی‌خانمان در فصل سرما تجهیز و به ارائه خدمت به آنان می‌پردازد.

او تصریح کرد: در زائرسرا ضمن پذیرایی با نوشیدنی و غذای گرم از کارتن‌خواب‌ها، افراد بی‌سر پناه و معتادان متجاهر و امکان استحمام برای آنان تست کرونا به صورت رایگان نیز از سوی کارکنان مرکز بهداشت انجام می‌گیرد تا در صورت ابتلای این افراد مراقبت‌های ویژه انجام شود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار