لزوم جمع آوری لباس‌هایی که با فرهنگ ایرانی اسلامی تضاد دارد

امام جمعه اندیکا گفت: یکی از کار‌های ضروری جمع کردن نوع لباس‌هایی است که با فرهنگ ایرانی اسلامی، بومی و محلی ما در تضاد است.

حجت الاسلام موسوی امام جمعه اندیکا در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: یکی از اتفاقات بدی که امروز در حوزه فرهنگ عمومی در حال رخ دادن است موضوع بدپوششی است و پدران با غیرت و مادران با حیاء دقت کنند، زنان و دختران در نوع پوشش خود دقت کنند.

او بیان داشت: مسئولان مربوطه در این خصوص هر اقدامی که ضرورت دارد را انجام دهند. یکی از کار‌های ضروری جمع کردن نوع لباس‌هایی است که با فرهنگ ایرانی اسلامی، بومی و محلی ما در تضاد است.

حجت الاسلام موسوی تصریح کرد: امروزه یکی از خطرناکترین لغزشگاه‌ها برای آلوده شدن به گناه و معصیت و انحراف، فضای مجازی است؛ در شرایط کرونایی استفاده از فضای مجازی چند برابر شده، خرید تبلت و اتصال به اینترنت به بهانه مدرسه مجازی دانش آموزان را در معرض خطر جدی قرار داده است.

امام جمعه اندیکا افزود: امروزه فضای مجازی خطر فرهنگی جوانان و نوجوانان است، پدران و مادران نهایت دقت را داشته باشند و مسئولان آموزش و پرورش بعد پرورشی و تربیتی را در سامانه شاد را لحاظ کنند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.