مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت : نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر اساس یکسری چارچوب‌های اسلامی و مردمی بنیان شده است .

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، حجت الاسلام و المسلمین محمد آفتابی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت : نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر اساس یکسری چارچوب‌های اسلامی و مردمی بنیان شده است و این چارچوب‌ها که حضرت امام خمینی (ره) بسیار بر آن‌ها تاکید ورزیده شامل توکل به خدا، ایمان به کار، صبوری، مقاومت و استواری، فداکارای در راه نظام، توجه به معنویت، هوشیاری مردم، نترسیدن در راه دفاع از حق و ... است.

او با اشاره به برنامه‌های کمیته روستایی و عشایری دهه فجر در چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت : همه دستگاه‌های عضو کمیته باید نهایت همکاری را برای برگزاری پرشور مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در نواحی روستایی و عشایری بعمل آورند.

حجت‌الاسلام آفتابی افزود: برنامه‌ها باید به گونه‌ای تدوین شود که زمینه مشارکت گسترده مردم با ایده‌های جدید را فراهم نماید.

او سپس به برنامه‌های پیشنهادی کمیته روستایی و عشایری پرداخت و افزود: معرفی زنان کار آفرین روستایی، نمایشگاهها، تبلیغات محیطی، برگزاری جشن انقلاب در ۵۴ دهستان، دیدار با خانواده شهدا، مسابقات فرهنگی و ورزشی و ... از جمله برنامه‌هایی است که با رعایت موازین بهداشتی در دهه مبارک فجر اجرایی خواهد شد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.