معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان سازمان صمت استان گفت : پرونده تخلفاتی به ارزش بیش از ۱۸ میلیارد تومان برای ۸ لاستیک‌ فروش متخلف تشکیل شد .

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، ۸ لاستیک‌فروش متخلف که ۱۱۵۶ حلقه لاستیک حواله‌ای را به‌صورت عرضه خارج از شبکه توزیع در بازار آزاد به فروش رساندند، شناسایی و پرونده‌ای به ارزش بیش از ۱۸ میلیارد تومان برای آنان تشکیل و به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

مسعود بیگلری معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان سازمان صنعت معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت : در راستای اجرای نظارت بر بازار و حمایت از حقوق مصرف‌کننده و صیانت از کالا‌های مورد نیاز مردم نظیر لاستیک که ارز ۴۲۰۰ تومانی به آن اختصاص داده‌شده، طی بازرسی‌های به‌عمل‌آمده از سطح بازار لاستیک‌فروشان؛ تعداد ۸ لاستیک‌فروش متخلف که اقدام به عرضه خارج از شبکه کالا‌های مشمول ارز ۴۲۰۰ تومانی در زنجیره توزیع نمودند، شناسایی و در مورد آنان اعمال قانون صورت گرفت.

او گفت: شهروندان محترم می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف واحد‌های صنفی اعم از احتکار، اختفاء، گران‌فروشی، عرضه خارج از شبکه، عدم درج قیمت و ... مراتب را از طریق سامانه ۱۲۴ ستاد خبری معاونت بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کننده اطلاع دهند تا در اسرع وقت رسیدگی شود .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.