مدیر عامل سازمان حمل و نقل شهر کرمانشاه از آمادگی سامانه تلفن گویای ۱۳۳ برای دریافت پیشنهادات و انتقادات همشهریان خبر داد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، شهبازی مدیر عامل سازمان حمل و نقل شهر کرمانشاه گفت : در راستای تکریم و صیانت از حقوق شهروندان و ارائه خدمات هر چه مطلوبتر، سامانه تلفن گویای ۱۳۳ آماده دریافت و رسیدگی به انتقادات و پیشنهادات شهروندان و همکاران ناوگان حمل ونقل عمومی درون شهری با امکان پاسخگوئی ۲۴ ساعته خواهد بود.

او با اعلام اینکه اساس کار این سازمان ارائه سرویس دهی به شهروندان در قالب ناوگان حمل و نقل عمومی است گفت : در این راستا سازمان حمل و نقل مسافر شهر کرمانشاه برای خدمات رسانی هرچه شایسته‌تر به شهروندان، نظارت بر ناوگان حمل ونقل عمومی درون شهری خود را با افزایش خودرو‌های واحد گشت و بازرسی در سطح شهرارتقا خواهد داد.

او با بیان اینکه واحد گشت بازرسی و کنترل خطوط سازمان در دو شیفت کاری صبح و عصر بر فعالیت و عملکرد ناوگان خدوم و شرافتمند حمل ونقل عمومی درون شهری نظارت مستمر دارند،افزود: شهروندان گرامی می‌توانند از طریق شماره تلفن‌های ۳۸۲۱۱۹۴۸_۳۸۲۴۶۵۶۵_سامانه پیامکی ۳۰۰۰۱۸۱۵ و تلفن گویای شبانه روزی ۱۳۳ انتقادات، پیشنهادات و شکایت خود را با این سازمان در میان بگذارند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.