بسته حوادث:

کشف یک و نیم تن چوب قاچاق در روانسر/دستگیری عوامل کلیپ هنجارشکنانه در فضای مجازی

فرمانده انتظامی شهرستان روانسر از کشف یک تن و ۵۰۰ کیلوگرم چوب قاچاق با تلاش ماموران خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، ایمان مرادی فرمانده انتظامی شهرستان روانسر گفت : ماموران انتظامی حین گشت‌زنی به یک دستگاه خودروی وانت مشکوک و برای بازرسی آن را توقیف کردند.

او گفت : در بازرسی‌های انجام شده یک تن و ۵۰۰ کیلوگرم چوب قاچاق به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال کشف شد.

مرادی از دستگیری یک نفر در این رابطه و معرفی به دستگاه قضائی خبر داد.

کشف ۱۵ راس دام قاچاق

فرمانده انتظامی روانسر از کشف ۱۵ راس دام قاچاق در این شهرستان به ارزش ۴۰۰ میلیون ریال و توقیف یک دستگاه کامیون خبر داد.

او گفت: در این راستا یک نفر نیز دستگیر و برای صدور حکم لازم تحویل مراجع قضائی شد.

کشف ۱۲ کیلوگرم مواد مخدر در هرسین

فرمانده انتظامی هرسین از کشف ۱۲ کیلوگرم انواع مواد مخدر در ۲۰ روز ابتدایی دی ماه امسال خبر داد.

علی عزیزیان افزود: ماموران انتظامی هرسین در عملیات‌های مختلف موفق به کشف این مقدار مواد مخدر که عمده آن‌ها را تریاک تشکیل می‌دهد، شدند.

او ادامه داد: از دیگر نتایج اجرای طرح‌های مقابله‌ای پلیس هرسین می‌توان به دستگیری ۱۲ خرده فروش مواد مخدر اشاره کرد.

عزیزیان گفت: در آخرین طرح اجرا شده توسط ماموران انتظامی هرسین، ۳۴ معتاد متجاهر از سطح شهرستان جمع آوری و تحویل کمپ‌های ترک اعتیاد شدند.

عوامل کلیپ هنجارشکنانه دستگیر شدند

رئیس پلیس امنیت عمومی استان کرمانشاه از دستگیری عوامل کلیپ هنجارشکنانه در فضای مجازی که باعث جریحه‌دار شدن افکار عمومی شده بود خبر داد.

حسن حیدری گفت: طی روز‌های اخیر و پس از انتشار کلیپی در شبکه‌های اجتماعی که میان شهروندان بازتاب منفی داشت رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او ادامه داد: در همین راستا ماموران پلیس امنیت عمومی با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده، افراد مرتبط با تهیه این کلیپ ساختارشکنانه را شناسایی و اقدام لازم برای دستگیریشان پس از هماهنگی با مراجع قضایی انجام شد.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان کرمانشاه گفت: در همین راستا خواننده، بازیگر، سفارش دهنده و کارگردان این کلیپ به همراه مدیر تالار پذیرایی که کلیپ در آن ضبط شده بود و عامل انتشار دهنده کلیپ در فضای مجازی دستگیر شدند.

 حیدری افزود: پلمب تالار محل ضبط و مسدودسازی پیجی که کلیپ در آن تهیه و منتشر شده بود از دیگر اقدامات صورت گرفته پلس امنیت عمومی استان بود.

او با بیان اینکه پلیس با هرگونه هنجارشکنی و رفتار خارج از عرف قاطعانه برخورد می‌کند، گفت: شهر شهید پرور کرمانشاه جای اینگونه اقدام‌ها و رفتار‌های خلاف عرف نیست و با خاطیان برابر قانون رفتار می‌شود.

کشف ۷۵ کیلوگرم تریاک در شهر کرمانشاه

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف ۷۵ کیلوگرم تریاک در شهر کرمانشاه و دستگیری ۲ قاچاقچی و توقیف یک دستگاه خودرو خبر داد.

علی اکبر جاویدان افزود: پس از اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر فعالیت ۲ قاچاقچی در شهر کرمانشاه رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او ادامه داد: ماموران کلانتری ۲۱ نیایش تحقیقات میدانی خود را آغاز و توانستند با انجام کار‌های اطلاعاتی افراد قاچاقچی را همراه با خودرو و مسیر ترددی آن‌ها شناسایی کنند.

 جاویدان گفت: ماموران کلانتری در ادامه و با استقرار در محل مناسب، به محض مشاهده خودروی تندر ال ۹۰ قاچاقچیان، آن را توقیف و بازرسی‌های لازم را به عمل آوردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: در این بازرسی ماموران موفق به کشف ۷۵ کیلوگرم ماده مخدر تریاک که به شکل ماهرانه‌ای داخل خودرو جاساز شده بود، کشف کنند.

او از دستگیری ۲ قاچاقچی و معرفی آن‌ها به دستگاه قضایی برای سیر مراحل قانونی و صدور احکام لازم خبر داد.

 جاویدان از کشف بیش از ۲ تن و ۵۰۰ کیلوگرم ماده مخدر در استان از ابتدای امسال و رشد این کشفیات نسبت به مدت زمان مشابه پارسال خبر داد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.