شرکت شیائومی موفق به گرفتن چهار جایگاه برتر گوشی‌های هفته شد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته گذشته بود که گوشی پرچمدار جدید شیائومی یعنی گوشی Mi 11 وارد بازار شد و در آن زمان توانست رتبه اول گوشی‌های پرطرفدار هفته را از آن خود کند. حال این رتبه در هفته جدید نیز حفظ شده است و گوشی پرچمدار شیائومی همچنان در صدر گوشی‌های پرطرفدار هفته قرار گرفته است.  دومین گوشی موجود در فهرست گوشی‌های پرطرفدار هفته گوشی Xiaomi Mi 10i 5G است که به تازگی عرضه شده و در هفته اول عرضه توانسته است دومین جایگاه را از آن خود کند.

جایگاه سوم گوشی‌های برتر هفته همچنان به شرکت شیائومی و میان رده جدید این شرکت یعنی Redmi 9T 5G تعلق گرفته است و این گوشی در هفته اول عرضه جایگاه بسیار خوبی را از آن خود کرده است. چهارمین گوشی برتر هفته نیز به گوشی دیگری از شرکت شیائومی به میان رده جدید این شرکت یعنی Xiaomi Redmi Note 9T 5G اختصاص یافته است.

جایگاه پنجم گوشی‌های هوشمند به شرکت اسمسونگ و پرچمدار بعدی این شرکت یعنی Samsung Galaxy S21 Ultra 5G تعلق دارد که در هفته گذشته در جایگاه هشتم قرار داشت و  این گوشی با سه رتبه صعود همراه شده است. ششمین جایگاه نیز به گوشی پایین رده Samsung Galaxy A12 اختصاص یافته است که در گذشته در جایگاه هفتم قرار داشت.

گوشی بعدی فهرست میان رده قدیمی سامسونگ یعنی گوشی Samsung Galaxy A51 است که در گذشته در جایگاه دوم قرار داشت، هشتمین جایگاه نیز به گوشی دیگری از شیائومی یعنی گوشی Xiaomi Redmi Note 9 Pro اختصاص یافته است. در کمال تعجب پرچمدار شرکت اپل از جایگاه چهارم به جایگاه نهم سقوط کرده است و دهمین جایگاه نیز به گوشی Xiaomi Poco X3 NFC تعلق گرفته است.

 گوشی پرطرفدار هفته

 گوشی پرطرفدار هفته


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار