رئیس بنیاد نخبگان چهارمحال و بختیاری گفت: ایجاد و افزایش همکاری جامعه نخبگانی با مراکز رشد، سبب ارتقای چرخه نوآوری و فناوری خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، در راستای توسعه زیرساخت‌های پژوهشی استان چهارمحال و بختیاری و زمینه سازی برای حمایت همه جانبه دستگاه‌ها و نهاد‌های درون استانی از فعالیت‌های نخبگانی، نشست مشترک رئیس بنیاد نخبگان استان و مسئولان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد برگزار شد.

در این نشست مجتبی بنیادیان رئیس بنیاد نخبگان چهارمحال و بختیاری گفت: ایجاد و افزایش همکاری نظام و جامعه نخبگانی استان با مؤسسات آموزشی و مراکز پژوهشی استان یکی از اقدامات ضروری برای ارتقای چرخه فناوری و نوآوری است.


بیشتر بخوانید


او با اشاره به تراکم دانشجویان و دانش‌آموختگان در چهارمحال و بختیاری افزود: علاوه بر حمایت‌های معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از فعالیت‌های نخبگانی، ایجاد و گسترش مراکز رشد در استان نیز می‌تواند این پتانسیل بزرگ و مهم را در جهت توسعه پایدار هدایت و حمایت کند.

صادقی رئیس مرکز رشد دانشگاه علوم‌پزشکی شهرکرد نیز ضمن ارائه توضیحاتی در خصوص پیشرفت‌های پژوهشی این دانشگاه، همکاری بین نهادی را گامی مهم در جهت حصول دستاورد‌های نوآورانه و فناورانه دانست.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار