رئیس آتش نشانی سمنان گفت: آتش سوزی خودروی پژو ۴۰۵ در یکی از کلینیک های پزشکی سمنان توسط آتش نشانان امدادرسانی و مهار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، اسمعیل پور رئیس سازمان آتش نشانی شهرداری سمنان از اعزام ۲دستگاه خودرو و ۶ نفر آتش نشان از ایستگاه شماره دو سازمان آتش نشانی برای امداد رسانی حادثه آتش سوزی خودروی پژو ۴۰۵ در یکی از کلینیک های پزشکی سمنان خبر داد.

اسمعیل پور در ادامه گفت: این حادثه در ساعت ۶:۵۷ دقیقه صبح امروز ۹۹/۱۰/۲۲ به ستاد فرماندهی آتش نشانی سمنان اعلام شد. و گروه در کمترین زمان ممکن به محل رسیده و مشاهده کردند خودروی ۴۰۵ بنا به دلایل نامعلوم در پارکینگ این کلینیک طعمه حریق شده و نیروها سریعا عملیات اطفای حریق را انجام دادند.

او در پایان ضمن اشاره به اینکه این حادثه تلفات جانی نداشته عنوان کرد خوشبختانه افراد حاضر در محل قبل از رسیدن نیروهای امدادی بوسیله خاموش کننده های دستی تا حدودی جلوی پیشروی حریق را گرفتند و این خود باعث وارد شدن خسارت کمتر به خودرو شده بود و در نهایت آتش نشانان بوسیله خاموش کننده و آب خودرویی حریق را کاملا مهار و پس از تهیه گزارش به کار خود پایان دادند .

انتهای پیام / گ

برچسب ها: آتش سوزی ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.