دستاوردهای jam nation برای شرکت‌های ایرانی عضو همگرا اعلام می شود

گفت‌وگوی زنده همگرا با مسئول توسعه بازار شرکت فرانسوی Tap Nationبرگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت فرانسوی TapNation یکی از ناشران بین‌المللی صنعت بازی در دنیا است که سال ۲۰۲۱ را با برگزاری یک رویداد یک ماهه ویژه بازی‌های هایپرکژوال با عنوان Jam Nation شروع کرده است.

تعدادی از تیم‌ها و شرکت‌های عضو ساختار حمایتی همگرا نیز برای شرکت در این رویداد یک ماهه بازی‌سازی ثبت نام کرده‌اند و با ارائه بازی‌هایشان در انتظار رای داوران و کسب امتیاز از آن هستند، براساس اعلام شرکت فرانسوی TapNation به سه تیم برتر این رویداد علاوه بر جایزه‌های غیرنقدی، بخشی از جایزه بزرگ ۱۵۰ هزار دلاری هم داده خواهد شد.

علاوه بر این جوایز نقدی و غیر نقدی تسهیلات دیگری نیز به بازی‌سازان منتخب این رویداد تعلق می‌گیرد و تسهیلاتی، چون امکان جذب مخاطب، سرمایه‌گذار و یا ناشر که هر بازی‌سازی به دنبال دست‌یابی به چنین موفقیتی است، در نظر گرفته شده است.

با این توضیحات اگر علاقه‌مند شده‌اید که درباره این رویداد بازی‌سازی بین‌المللی و نحوه حضور تیم‌ها و شرکت‌های عضو ساختار حمایتی همگرا در آن اطلاعات بیشتری کسب کنید، برنامه گفت‌وگوی زنده صفحه اینستاگرام همگرا با علی‌اکبر عبدالمجید، مسئول توسعه بازار شرکت فرانسوی TapNation را ببینید.

علی‌اکبر عبدالمجید در این گفت‌وگو درباره معیار‌های موفقیت تیم‌های بازی‌سازی در سطح بین‌المللی و خدماتی که این شرکت فرانسوی در خصوص صادرات بازی‌های ایرانی و کمک به نشر بین‌المللی آن‌ها می‌تواند ارائه دهد، صحبت می‌کند. این گفت‌وگوی زنده روز سه‌شنبه ۲۳ دی‌ماه برگزار می‌شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار