برگزیدگان نخستین جشنواره استانی شکوه نماز در شهرستان اردل معرفی شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، ابراهیم شریفی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری در آیین اختتامیه جشنواره استانی شکوه نماز گفت: حدود ۲۰۰ اثر به دبیرخانه شکوه نماز شهرستان اردل ارسال شد.

او افزود: در این جشنواره نفرات برتر در بخش‌های عکس، خاطره‌نویسی، مستند و مولفان انتخاب شدند.

او ادامه داد: از ۲۹ هنرمند عکاس ارسال اثر به این جشنواره به این جشنواره، در بخش برگزیدگان مسابقه عکاسی شکوه نمار میثم اسدی از اردل رتبه اول، زیبا محمدی از شهرکرد رتبه دوم و حمیده شاهقلیان از فرخشهر رتبه سوم را از ان خود کردند.


بیشتر بخوانید


شریفی افزود: هیات داوران در بخش برگزیدگان مسابقه عکاسی اربعین فاطمه رئیسی، یاسر ظفریان و علی اصغر رئیسی را بعنوان برگزیده معرفی کردو در بخش خاطره نویسی اربعین، سجاد صالحی، ابراهیم حسینی، حسن انصاری، محدثه محمدی، و کوثر احمدی برگزیده شدند.

او گفت: در اختتامیه این جشنواره ار حمیدرضا براتی بعنوان مستند ساز، کارگردان، تهیه کننده تولید نماهنگ‌ها، میکس و تدوین گر رایانه‌ای بعنوان برگزیده تقدیر بعمل آمد و در این برنامه از افسانه همتی و یسنا همتی نویسنده کتاب در خصوص دفاع مقدس تقدیر و کتاب‌های این دونویسنده رونمایی شد.

شریفی در پایان اظهار داشت: هدف از برگزاری این جشنواره ترویج فرهنگ نماز و نمازخوانی و شناسایی و معرفی استعداد‌های برتر در عرصه عکاسی دینی بود.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار