فرماندار سمنان گفت: ایجاد مشاغل خرد و کوچک و توانمندسازی مددجویان متناسب با ظرفیت‌های این شهرستان مصداق اقتصاد مقاومتی و زمینه ساز جهش و رونق تولید است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، فخری فرماندار سمنان در نشست با مدیرکل کمیته امداد امام خمینی( ره ) استان گفت: توانمند سازی مددجویان براساس برنامه، چشم‌انداز و ظرفیت شهرستان به جای حمایت‌های احساسی باید از رویکردهای مهم کمیته امداد امام خمینی(ره) باشد و در این راستا اعتماد سازی برای افزایش مشارکت خیران نیز مورد توجه قرار بگیرد.

فخری بیان کرد: همکاری و همراهی همه جانبه این اداره کل با مدیریت شهری در بخش های مختلف کمک‌کننده در اشتغالزایی ، جمع‌آوری زکات و مشارکت های مردمی در راستای محرومیت زدایی است و باید تقویت همکاری‌ها در اولویت باشد.

او اضافه کرد: فعالیت در کمیته امداد امام خمینی(ره) و خدمت به محرومان جامعه و به خصوص ایتام یک توفیق الهی است که دارای پاداش مضاعف است.

فرماندار سمنان تصریح کرد: کمیته امداد امام خمینی(ره) به عنوان بزرگترین متولی رسیدگی به امور محرومان در زمان حاضر در نوع خدمات و برنامه های محرومیت زدایی عملکرد مطلوب در این شهرستان داشته است.

انتهای پیام /گ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.