رئیس منابع طبیعی شهرستان میامی از کشف و ضبط هشتصدکیلوگرم چوب تاغ در محل پل ابریشم از توابع شهرستان میامی از متخلفان عرصه‌های منابع طبیعی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، رضایی رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری میامی گفت: ماموران یگان حفاظتی اداره منابع طبیعی و آبخیزداری میامی به منظور حفظ و حراست از منابع طبیعی و انفال عمومی همواره به صورت شبانه روزی مشغول گشت و شناسایی متخلفین و متجاوزین به منابع ملی می‌باشند..

او قاچاق چوب تاغ را فاجعه زیست محیطی دانست و افزود: قاچاق چوب یکی از معضلات منابع طبیعی است که باعث تخریب جنگل‌ها و مراتع شهرستان میامی می‌شود.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری میامی گفت: با توجه به ضرورت حفاظت از منابع طبیعی و انفال که متعلق به همه نسل‌ها است و نظر به نقش بی بدیل منابع طبیعی در زندگی بشر از همه طبیعت دوستان و مردم انتظار می‌رود اداره منابع طبیعی را در امر فرهنگ سازی و آگاهی بخشی که مهمترین ابزار تلقی می‌شود یاری کنند.

رضایی از مردم، طبیعت دوستان، همیاران طبیعت، دهیاران و شورا‌های اسلامی شهر و روستا خواست برای مشارکت در حفاظت از منابع طبیعی در صورت مشاهده هرگونه تخریب، تصرف و تجاوز در عرصه‌های طبیعی اعم از تهیه و حمل زغال، و یا با شماره ۱۵۰۴ و ۱۳۹ اطلاع رسانی کنند..

او اظهار داشت: اداره منابع طبیعی به متخلفان عرصه‌های طبیعی و قاچاقچیان وسودجویان و تمام افرادی که برای تهیه زغال با قطع کردن درختان باعث تخریب عرصه‌های ملی و جنگلی می‌شوند برخورد قانونی و هشدار جدی داد.

انتهای پیام/ گ 

برچسب ها: سپاه ، اطلاعات سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.