بازیکن سابق استقلال درباره شرایط آبی پوشان و دربی پایتخت توضیحاتی را بیان کرد.

علی موسوی بازیکن سابق استقلال در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره دربی پایتخت اظهار کرد: بازی پرسپولیس و استقلال هیچ وقت قابل پیش بینی نیست. این بازی به خاطر حساسیت بالایی که دارد همه دوست دارند که  مساوی شود تا هواداران راضی به خانه برگردند و بازیکنان  هم به کسی جواب پس ندهند که این بازی را باختیم یا بردیم.

او ادامه داد: به نظرم هر تیمی که بتواند از موقعیت‌های به دست آمده استفاده کند و بازیکنان باتجربه‌ای داشته باشد به طور حتم می‌تواند از اتفاقات رخ داده به نفع خودش بهره ببرد و بازی را پیروز شود.

موسوی گفت: به نظرم ۷۰ - ۸۰ درصد بازی استقلال و پرسپولیس به حضور تماشاگران بر می‌گردد و اگر سرخابی‌ها بدون تماشاگران بازی کنند گویا ۲ تیم معمولی دارند بازی می‌کنند. امیدوارم ویروس کرونا زودتر از بین برود تا دوباره تماشاگران استقلال و پرسپولیس بتوانند ورزشگاه را پر کنند و به جذابیت بازی اضافه کنند. دربی سرخابی‌ها بدون تماشاگر به دل ما نمی‌نشیند.

او خاطر نشان کرد: امیدوارم دربی جذابی را مشاهده کنیم و این اتفاقات به نفع استقلال تمام شود، چون استقلال در چند بازی گذشته بهتر ظاهر شده است.


بیشتر بخوانید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار