فرماندار خرمشهر گفت: نیاز خرمشهر به روغن خوراکی در ماه ۸۰ تن است و دیروز ۲۶ تن روغن توسط اداره صمت بین فروشگاه های شهرستان توزیع شد.

محمد حیدری فرماندار ویژه خرمشهر در گفت وگو با خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،گفت: کمبود و توزیع روغن خوراکی در سرتاسر کشور تبدیل به یک مسئله چالش آفرین شده است و تقاضا برای خرید مازاد برنیاز شهروندان در جای جای ایران اسلامی وجود دارد.

او با بیان اینکه نیاز خرمشهر به روغن خوراکی در ماه ۸۰ تن است ادامه داد: دیروز ۲۶ تن روغن توسط اداره صمت، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و فروشگاه اتکا توزیع شده است و این میزان توزیع دلالت بر این دارد که در شهرستان کمبود روغن نداریم.

فرماندار ویژه با اشاره به تشکیل صف‌های طولانی روغن در خرمشهرتصریح کرد: دو برابر نیازشهرستان به روغن تامین و در حال توزیع است و این شکل گیری صف‌ها دلالت بر عوامل توزیع و خرید مازاد بر نیاز خانوار‌ها است.

حیدری گفت: ما وظیفه تامین و توزیع روغن را داریم و مدیریت مصرف آن بستگی به مردم دارد و با توجه به جمعیت خرمشهر و مقدار مصرف هر خانوار، این میزان صف‌ها غیر طبیعی است.

او در پایان اضافه کرد: از شهروندان عزیز تقاضا داریم با توجه به نیازی که به روغن خوراکی دارند آن را خریداری کنند و از تشکیل صف‌های طولانی برای دریافت آن خود داری کنند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.