انتشارات ارجمند کتاب «روابط یک‌طرفه» را با ترجمه احمد تصویری روانه بازار کتاب کرده است.

به گزارش حوزه ادبیات  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، انتشارات ارجمند «کتاب کار روابط یک‌طرفه» نوشتۀ نیل لَوِندِر، اَلِن کاوائیولا را با ترجمه احمد تصویری منتشر و روانه بازار کتاب کرد.

این اثر ابتدا پدیده خودشیفتگی را به‌ طور کامل معرفی می‌کند، انواع آن را توضیح می‌دهد و زمینه‌ها و عوامل مؤثر بر شکل‌گیری آن را برای خواننده تشریح می‌کند.

در بخش دوم اثر راهبرد‌هایی عملی معرفی می‌شود که خواننده به کمک آن‌ها نخست چگونگی رابطه‌اش با فرد خودشیفته را تحلیل می‌کند؛ سپس برای ایجاد تغییرات موردنظرش و تبدیل کردن این رابطه یک‌طرفه و ناسالم به رابطه‌ای دوسویه و بالغانه‌تر برنامه‌ریزی می‌کند. در این کتاب خودشیفتگی به‌صورت جامع بررسی می‌شود. از جمله آن‌ها می‌توان به خودشیفتگی در روابط عاشقانه، خودشیفتگی در روابط والدین و فرزندان، خودشیفتگی در روابط دوستانه و خودشیفتگی در محیط کار اشاره کرد.

تمرین‌های عملی زیاد کتاب باعث می‌شود فقط به اضافه کردن اطلاعات خواننده بسنده نشود. دو نویسنده کتاب متخصص روان‌شناسی هستند و در دانشگاه تدریس می‌کنند؛ دکتر کاوائیولا و دکتر لوندر، در زمینه مسائل ارتباطی و معضل خودشیفتگی صاحب‌نام هستند. آنها قبلاً کتاب پرفروشی درباره خودشیفتگی در محیط کار با نام «همکاران سمی» نوشته‌اند و در برنامه‌های تلویزیونی و رادیویی، سمینار‌ها و کارگاه‌های سازمانی بسیار زیادی به افراد برای آشنایی با پدیده خودشیفتگی و توانمندی در زمینه رسیدگی به این پدیده کمک کرده‌اند.

کتاب جدید آنها در ۱۷۶ صفحه با قیمت ۳۸ هزار تومان در کتاب‌فروشی‌ها و نیز با ده درصد تخفیف در سایت انتشارات ارجمند در دسترس است.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار