شمس الهی گفت:با گازرسانی به چهار روستای چم شیر، چم روته، داربلوط و سرابکلان,شهرستان سیروان به مناطق سبز استان می‌پیوندد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ عباس شمس الهی مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام با اشاره به اینکه با گازرسانی به چهار روستای باقیمانده این منطقه، شهرستان سیروان به مناطق سبز استان می‌پیوندد، گفت: طرح گاز رسانی به روستا‌های چم شیر، داربلوط و چم روته با پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصد در حال اجرا می‌باشد و روستای تاریخی سرابکلان در مرحله برآورد و انتخاب پیمانکار است.

شمس اللهی در بازدید سارا فلاحی نماینده مردم استان در مجلس شورای اسلامی از برخی روستا‌های شهرستان سیروان، افزود: شهرستان سیروان دارای ۶۳ روستا می‌باشد که تاکنون ۵۹ روستای آن از نعمت گاز برخوردار شده اند و تا پایان امسال در چهار روستای باقیمانده نیز مشعل گاز روشن می‌شود.

او خاطرنشان کرد: عملیات گازرسانی به روستای تاریخی باستانی سرابکلان، اخیراً و پس از اخذ مجوز از اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان، در دست طراحی و تهیه دفترچه پیمان و برآورد حجم عملیات گازرسانی جهت برگزاری مناقصه و پیمان سپاری بوده و در دهه فجر با انتخاب پیمانکار، عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

انتهای پیام / غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.