مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان با اشاره به وقوع آتش سوزی در جنگل‌های آقچای در مرز بین جمهوری آذربایجان و آستارا، گفت: تمام نیرو‌ها در آماده باش هستند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، امیر مرادی مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان با اشاره به آتش سوزی شدید در جنگل‌های آقچای در مرز ایران و جمهوری آذربایجان، اظهار کرد: آتش سوزی جنگل آذربایجان بین روستای دمیراوغلی کش تا بهارستان رخ داده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان افزود: از زمان وقوع حادثه آتش سوزی در کشور آذربایجان، نیرو‌های مرزبانی، آتش نشانی، منابع طبیعی و هلال احمر شهرستان آستارا در محل حضور یافته و در آماده باش کامل هستند.

او با اشاره به شدت آتش سوزی، گفت: خوشبختانه وجود رودخانه آستارا چای به عنوان یک آتش بر عمل کرده و اجازه ورود آتش به جنگل‌های آستارا را نداده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان تأکید کرد: با وجود این موضوع نیرو‌ها در حال آماده باش هستند تا در صورت احتمال سرایت آتش به جنگل‌های آستارا اقدام به اطفای حریق کنند.

 او ادامه داد: در حال حاضر نیز فرماندار آستارا، بخشدار مرکزی شهرستان و مسئولان مرزبانی و برخی از مسئولان دیگر شهرستان به صورت میدانی در محل حضور دارند.

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.