علت اصلی وجود باتری های قلمی در کنترلرهای ایکس باکس مشخص شد

بر اساس اطلاعات جدید علت قرارگیری باتری های قلمی در کنترلرهای ایکس باکس بالا بردن قدرت انتخاب کاربران است و ربطی به قرارداد با شرکت دوراسل ندارد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، دیروز در گزارشی عنوان شده بود که علت تکیه کنترلر‌های ایکس باکس به باتری‌های قلمی معامله‌ای بلند مدت با دوراسل برای تامین آن باتری‌ها است.

بر اساس گزارش‌های جدید، این اشتباه دیروز اتفاق افتاد که لوک اندرسون، مدیر بازار بریتانیای دوراسل طی مصاحبه‌ای با stealth Optional این چنین اظهار کرد:

"این شراکت همیشه میان دوراسل و ایکس باکس وجود داشته، این یک معامله دائمی است که دوراسل و مایکروسافت آن را حفظ می‌کنند. معامله این دو شرکت برای سازنده قطعات اصلی است که تولید باتری را برای کنسول‌های ایکس باکس و همچنین کنترلر‌ها بر عهده بگیرد؛ بنابراین معمامله مذکور مدت‌ها باقی خواهد ماند."


بیشتر بخوانید


با توجه به اظهارات وی می‌توان گفت مایکروسافت قبول کرده تا استفاده از باتری‌های قلمی را به دلیل معامله‌ای که با دوراسل داشته است ادامه دهد، اما این برداشت صحیح نیست. سخنگوی شرکت مایکروسافت با بیانیه‌ای موقعیت را تصریح کرد و گفت: "ما از عمد به مشتریان اجازه انتخاب باتری برای کنترلر‌های بی سیم استاندارد ایکس باکس خود را می‌دهیم؛ که شامل استفاده از باتری‌های قلمی از هر برند، باتری قابل شارژ ایکس باکس، خدمات شارژ از طرف شرکای ما و کابل USB-C می‌شود که هر کدام می‌توانند قدرت کنترلر را هنگامی که به کنسول یا PC متصل است فراهم کنند."

 کنترلرهای ایکس باکس

ویژگی برتر ایکس باکس نسبت به کنسول‌های دیگر

کاربران می‌توانند با شناخت انواع باتری‌های قلمی، گزینه مناسب برای تامین قدرت کنترلر‌های ایکس باکس خود را انتخاب کنند. این ویژگی با قابلیت‌های کنسول‌های سونی و نینتندو تفاوت بسیاری دارد، و هر دو آن‌ها از باتری‌های قابل شارژ در کنترلرهایشان استفاده می‌کنند. معامله با دوراسل یعنی کنترلر ایکس باکس شما با باتری‌های قلمی برند دوراسل نصب می‌شود و به نظر نمی‌رسد که به زودی در آن تغییری ایجاد شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار